Testar annat…

Regnet öser ner och livet känns rätt trist och tråkigt. Så man får roa sig med vad man kan hitta på inomhus. Själv roar jag mig med att försöka lära mig fota med mobilen, något som sällan går så bra… Men ett och annat foto där det faktiskt syns vad jag fotar har jag lyckats åstadkomma i alla fall!

20150519_221126

17 reaktioner på ”Testar annat…

  1. Riktigt snyggt. Tycker det svåraste med min mobilkamera är att få fram bleka blå och röda toner, starkt solljus. Men när det är dimmigt då blir minsann allt blått.

    Gillad av 1 person

    1. Tack! Ha ha… jag har inte funderat över färger när jag fotar med mobilen, jag brukar fundera över vad det är jag har fotat 🙂 Brukar undvika att fota med den faktiskt men någon gång ska jag väl lära mig tänker jag!

      Gillad av 1 person

    1. Jag har nästan gett upp de försöken, vet inte vad det är men det är liksom skitsvårt (ursäkta uttrycket men det är precis så det är). Tänkte att jag kanske kan öva upp mig för mobilen är ju liksom alltid med så det skulle vara bra att kunna använda den också.

      Gillad av 1 person

Lämna en kommentar