Old Stuff

En kall, grå och blåsig dag som denna har jag egentligen inte lust med något. Men hunden måste ut och vi tog en tur till våra ”gammelprylar” igen – återfallsfotografering helt enkelt.

The Old Car – Gammelbilen

Ett återbesök hos gammelbilen blev det, denna gång blev den noggrant inspekterad (inte av mig dock).

The Old Barn – Fallfärdiga ladan

Fallfärdiga ladan står upp än trots att våren så här långt varit rejält blåsig, kanske den är stabilare än man tror?

Parts of an old Wagon – Vagnsdelar från en förfluten tid

Lite fler foton från den gamla vagnen vi hittade för ett tag sedan. Tyvärr blir alla foton lika grå och tråkiga som vädret är, kanske precis som det ska vara?

20 reaktioner på ”Old Stuff

    1. In photos yes, in real life I really don’t like it. On the other hand I wouldn’t get the photos unless the stuff where there so… well, a dilemma?

      Gilla

    1. Tack så mycket! Jag gillar egentligen mer att fota det här förgängliga än alla blommor jag har producerat på senare tid. Men jag har väl, som många andra, ryckts med i vårrusets yra 🙂

      Liked by 1 person

Kommentera

