The Bumblebee and the Dandelion

Humla Humla1 Humla2 Humla3 Humla4

17 reaktioner på ”The Bumblebee and the Dandelion

            1. Nej det tycker jag sannerligen inte att du är… Kanske det skulle ha varit hunden som borde ha varit gladast efter att ha sluppit bli bränd i munnen. Men – nu blev jag nog gladast trots allt i slutänden för jag fick bilderna 🙂 Så, i slutänden så hade du nog rätt ändå.

              Liked by 1 person

    1. Tack snälla du! Tror den blev lite stött och på sista fotot ser du att den är på väg till en annan blomma. Tror nog den har bättre lycka med en annan blomma också för den här är ju inte riktigt utslagen än 🙂

      Gilla

    1. Tack så mycket! Nej det brukar inte jag heller få, men den här gången hittade jag en välvilligt inställd humla (som hunden inte såg, annars är han väldigt bra på att jaga iväg insekterna).

      Liked by 1 person

    1. Ja visst ser det somrigt ut, men det luras litegrann. Det är precis i solskottet mot en stor backe så den här maskrosen (och humlan) är tidigt ute.

      Gilla

Kommentera

