Vårlök / Gagea

Nu när värmen kommer så sakteliga så fullständigt exploderar blomprakten i naturen! Riktigt, riktigt härligt men lite svårt att hänga med!

Vårlök

Vårlök2

16 reaktioner på ”Vårlök / Gagea

      1. Ha ha ha! Fast jag vill inte lägga ut alla bilder på en gång. Då skulle folk bli tokiga(re) på mig. Så jag sparar lite bilder som jag vill ha, men visst. Jag sparar faktiskt allt. Mest för att det är kul att gå tillbaka och titta. Man kan hitta pärlor som man missat eller så ser man annorlunda på en del bilder efter nåt år eller så har jag upptäckt.

        Liked by 1 person

        1. Jag är väl lite dålig på att samla på mig ärligt talat. Har egentligen inte så förskräckligt många foton med mig hem och som jag skrev, de flesta hamnar i papperskorgen 🙂

          Liked by 1 person

              1. Kanske det jag behöver lära mig. Sitter nämligen ofta och funderar när jag kommer hem varför gjorde jag inte si eller så. Bättre att göra det på plats kanske 🙂

                Liked by 1 person

              2. Tänkte mest att det kanske är smartare att ta några foton till från alla möjliga håll än att sitta här och reta sig på att jag inte gjorde det 🙂 Du är med andra ord klokare än mig – vilket kanske inte säger så förskräckligt mycket 🙂

                Gilla

              3. Ha ha ha!! Vem vet 😉 Fast jag retar mig också fortfarande på saker när jag kommer hem som jag missat eller inte sett. Men men… man lär sig väl förhoppningsvis med tiden.

                Liked by 1 person

  1. Japp, nu gäller det att hänga med för nu kommer naturen nog att explodera i färgprakter. DET är ju så fantastiskt härligt. Har bara en undran… HUR ska jag hinna med allt annat här hemma??? Fina bilder av den vackra vårlöken.

    Liked by 1 person

Kommentera

