Flagnande

Kromat

Trodde någon att jag kunde hålla mig i från ett litet skrotfoto någon endaste dag? Nej, jag misstänkte det! Och ni har så rätt, lite skrot blir det i dag också! Jag överväger starkt en ny blogg, Skrotfia fotograferar kan tänkas vara ett lämpligt namn…

11 reaktioner på ”Flagnande

  1. Hej! Det är vad jag skulle kalla för abstrakt (skrot)konst. Mycket bra och lågmäld komposition. Fast du kan beskära den vita fläcken högst upp till höger och vänster sida. Fläcken vet jag vad jag hade gjort, kanske höjt kameran ett snäpp uppåt. På så vis blir bilden mer – ren.

    Liked by 1 person

    1. Skrotkonst kanske är min nisch 🙂 Om jag nu har någon sådan…
      Tack för tipsen! Alltid välkommet med sådan för en nybörjare som mig, som (får jag erkänna) inte alltid har blick för sådant som ”skämmer” eller ”stör”.

      Gilla

Kommentera

