M som i… bleknande?

M-del

M

Mötesskylt

Vägskylt

Nu blev det inte en siffra rätt bland bokstäverna däruppe i rubriken! Men bleknande är skylten i all sin färgprakt.

Onsdagstema – bleknande

10 reaktioner på ”M som i… bleknande?

  1. Charmig och något härdad bleknande skylt snyggt presenterad. Gillar din personliga rubrik. Har själv lite svårt för just rubriker. Sitter just nu och klurar på en vilket gör att nästa inlägg drar ut på tiden… 😉
    Ser med stort intresse att du har länkar till väldigt många fotoutmaningar som jag inte känner till. Ska kika på dem så snart tid ges. Hälsar Anita från ett gråmulet Malta 😎

    Liked by 1 person

    1. Tack! Ja den skylten kan fota hur många gånger som helst tror jag. Rubriker är en historia för sig – jag håller med dig om att det är väldigt knepigt att få till bra sådana!
      Ja jag har hittat många utmaningar, flera av dem har jag dock inte, och kommer nog inte att delta i. Men de finns där om lusten faller på 🙂

      Gilla

Kommentera

